måndag 11 september 2017

Inte fritidsfröken längre...

Från och med idag är jag inte Fritidsfröken längre. Jobbar som lärare igen efter att ha "kvackat" som fritidspedagog i sex år.
Det här är mitt fjärde inlägg i år och det är sannerligen en bottennotering vad det gäller antal inlägg här på bloggen. När jag läser mina gamla inlägg så inser jag hur mycket min ork har minskat med åren. Glädjen i jobbet på fritidshemmet har nästan försvunnit bland annat på grund av de fysiska besvär jag har drabbats av och som gör mig trött.
Under de här sex åren har jag både undervisat i skolan och arbetat på fritids och det har blivit för många möten med människor som jag har behövt förhålla mig till under en dag och jag hoppas nu att det blir färre möten.
Nu delar jag årskurs 1 tillsammans med en annan lärare och två assistenter. Jag ansvar för matematik, no och bild. Det blir nog bra så tror jag...


Och kanske borde jag göra några fler inlägg här angående alla vår aktiviteter. Bilderna finns och minnet sviktar inte än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar